26 lutego 2014

Wymiana zakładkowa

Tak długiej przerwy to tu chyba jeszcze nie było. Czas odgruzować bloga :)
Na początek zakładki z wielkiej akcji wymiankowej na blogu ArtGrupy.
Moje zakładki powstały z pewnym opóźnieniem, ale czasami tak bywa... plany swoje a życie swoje.

Bazę zakładek cieniowałam na mokro distressami. Chciałam, żeby kolorki na przejściach fajnie się wymieszały. Dodałam kilka stempelków i tuszowanie przez maski. Gwiazdeczki są tekturowe.
Mam nadzieję, że dziewczynom z mojej grupy zakładki przypadną do gustu :)




 



I zdjęcie zbiorowe wszystkich zakładek, które do mnie dotarły :)


Pozdrawiam, Klaudia

10 komentarzy:

  1. Piękne kolorki a i stempelki zacne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia - mnie już się podobają i cieszę się że jedna będzie moja.Mimo wszystko dałaś radę - dziękuję również Wiktorii za pomoc - buziaczki dla niej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolorki na świetnych zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no niezła kolekcja! całkiem letnie kolory, wesołe i mediowe co nie zawsze idzie w parze, a u Ciebie zagrało !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki,świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. W obliczu wydarzeń ostatnich dni - jestem pełna podziwu :)))
    Są radosne i piękne... jak tęcza na niebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne!!!!!! Kolory cuuuuudne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiało mogę powiedzieć efekt WOW :) Fantastyczne przejścia kolorystyczne i te stemple i maski... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie twoje wyglądają!!!!:)... i też wielkie ukłony w twoja stronę za pozbieranie ich wszystkich i rozesłanie:)...już się nie mogę doczekać aż będę mieć je w swoich rączkach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)