14 czerwca 2013

Pożegnanie

Karteczka na pożegnanie dla Pani z przedszkola.
Tym razem Lemoniadka w parze z Galerią Papieru.
Tekturka ze Scrapińca i digi stempelek od Novinki.




--------------------------------------------------------------------------------------------------
A podsumowując Zlot...świetnie było wyrwać się z dziewczynami na cały dzień do Warszawy.
Przegadać całą podróż pociągiem tam i z powrotem. Spotkać osoby do tej pory znane tylko wirtualnie.
Skusić się na to i owo ;)
Chociaż teraz,oglądając fotorelacje na różnych blogach mam wrażenie,że wiele rzeczy przeoczyłam.
No cóż, do nadrobienia za rok :)

I kilka fotek autorstwa Inki 

Sylwia-eR i ja
 Inka i Iwona Create
 Sklepy kusiły pokazami :)

 No i poszłyśmy z torbami ;)

 I jeszcze fotka od Magdy z Papierowego Pokoju

Dzięki dziewczyny za miłe towarzystwo :)
Pozdrawiam, Klaudia

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka i piękne pudełeczko do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka mniam... mniam... pychota :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :) i miło mi, że zamieszkał na niej stempelek ode mnie :) Szkoda, że nie poznałyśmy się na zlocie osobiście ;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :)
    Novinko, może za rok się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)