13 listopada 2013

Z pewną taką nieśmiałością...

Pamiętacie tą reklamę ? :)
Ale nie o skrzydełkach dzisiaj będzie, a o pierwszym wpisie do Kwartalnika.
Idę na pierwszy ogień, bo dziewczyny jeszcze nie pokazały swoich wpisów, więc stresik jest.
Temat październikowy... "Październik i ja", z obowiązkowym swoim zdjęciem...uff.
Nie miałam ciekawego aktualnego zdjęcia, wybrnęłam z tego używając fotki z dzieciństwa.
Sądząc po gustownym bereciku i ciepłym sweterku, pora roku zbliżona była do aktualnej.
To jedno z moich ulubionych zdjęć :)
Mam nadzieję, że dziewczynom przypadnie do gustu moja interpretacja tematu.
Jakość zdjęć taka sobie, nie umiem fotografować przy jesiennym świetle, ale kolory mniej więcej zbliżone do oryginalnych.




Moją pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu stempell&kartoon - CZAS

 

Dziękuję za odwiedziny :)
Pozdrawiam, Klaudia

8 komentarzy:

  1. Wspaniałę! A ze zdjęciem wyjątkowo wzruszające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wreszcie doczekałam się inspiracji -piękne....Jestem w tyle za peletonem ale jak podpatrzę to może udźwignę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z dzieciństwa jest extra, a journal'owa karta wyszła superowo!!! Z pewną taką nieśmiałością zapytam: pokażesz drugą stronę?
    P.S. Ja też jestem jeszcze w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja też przyznać muszę, że czekałam na tę odsłonę żeby mnie oświeciło iiiii... mam zgryza jeszcze większego ! Będzie trudno utrzymać poziom - śliczne kolory i pomysł, aż sobie zazdroszczę, że jednak kartka będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna praca.genialna!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię to zdjęcie siostro :* Kartka przepiękna, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku! jest przepiękna!!! nie mogę się napatrzeć! dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Stemplla&Kartoona :)

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu dziękuję za odwiedziny :)