22 listopada 2011

Odkronikowałam się ...

więc powracam na bloga łono ;)
Wczoraj zaniosłam kronikę do szkoły, mam nadzieję, że dzieciakom się spodoba :)
Zrobiłam zdjęcia poszczególnych stron, niestety kilka wyszło niewyraźnie.
Zauważyłam to dopiero teraz, po przegraniu zdjęć do komputera, nie mam więc możliwości zrobienia nowych fotek.
Dodatkowo musicie mi wybaczyć zamazane twarze i nazwiska, ale nie chcę publikować w internecie wizerunku osób zainteresowanych bez uzyskania zgody.
Pierwszą, tytułową stronę pokazałam już wcześniej, zrobiłam też stronę o historii powstania szkoły i o patronie ale tych nie sfotografowałam .
Nie wszystkie zdjęcia w kronice są dobrej jakości ale lepszych nie miałam. Szczerze powiedziawszy liczyłam na większy odzew, jeśli chodzi o moją prośbę do rodziców dotyczącą zdjęć. Przeliczyłam się ...
Starałam się nie zapychać kroniki wieloma elementami, miało być jak najbardziej płasko ale i tak wyszedł spory grubas. Na razie ma 12 cm grubości a po tym roku na pewno jeszcze przytyje ;)
Pobawiłam się szyciem ręcznym, bardzo mi się spodobało :)
W kronice wykorzystałam papiery z Galerii Papieru, UHK, The ScrapCake, Scrap.com, ILS, i pojedyncze papiery różnych firm. Tekturki ze Scrapińca i Wycinanki.


Te klapki po prawej na górnym zdjęciu i po lewej na dolnym są otwierane, w środku zawierają fotki.
Podoba mi się taki sposób chowania dodatkowych zdjęć. Klapki mają jeden feler, otwierają się przy przekładaniu strony więc ktoś nieuważny może je uszkodzić
( a nie chciałam montować ćwieków, żeby dodatkowo nie pogrubiać kroniki).
Zrezygnowałam z tego pomysłu na dalszych stronach bo przy dzieciakach to jednak ryzykowne ;)

W takich kieszonkach ukryłam tagi z ciekawostkami związanymi z danym wpisem, żeby było też trochę edukacyjnie ;) Wszystkie kieszonki obszyte ręcznie wg kursu Mamajudo, o którym już wspominałam wcześniej  :)


 Czyż ta Lemoniadowa dziewczynka nie jest urocza? Ma takie wyraziste oczęta :D
 Tu zrobiłam potrójną kieszonkę na dodatkowe zdjęcia.
Sówkę, a właściwie dwie, dostałam kiedyś jako gratis od Gizmo, teraz bardzo się przydały :)
 Żeby obkleić tornister papierem musiałam najpierw go rozciąć oddzielając górę od dołu, a potem skleić ponownie :) Może i jest łatwiejszy sposób, chętnie przygarnę :)
Po lewej stronie zdjęcia własnoręczne podpisy dzieciaków. 
Pod klapką ze zdjęciem klasowym znajduje się oryginalny wycinek z gazety.


 Jakby ktoś się nie domyślił, to te kółeczka mają symulować konfetti ;)

 Tekturkowe Dinki z Wycinanki (te mniejsze). Na zdjęcie wkradła się karteczka
z nazwą Dinka, której oczywiście tam nie ma. Powiedzmy,że to wersja robocza strony ;) Pod zdjęciem jest tag z biletem do Dinozatorlandu.
Dinkowe stempelki i papierki ze scrap.com.pl.


 Pociąg to również tekturkowy gratisik od Gizmo :)



 


I tu też wersja robocza, ta chmurka jest odwrócona i przyklejona na sąsiedniej stronie,pod latawcem.
 Szkolne dzieciaki z Agaterii.

Lubię, kiedy papiery, zwłaszcza polskie, mają ciekawe nazwy. Można je fajnie wykorzystać do ozdabiania.




 Motyl mojej córki to ten środkowy po prawej stronie zdjęcia :)
Podczas Święta Szkoły grupa mojej córki robiła owocowe stworki-potworki. Ta powyżej to jej praca (przeszycia na maszynie moje).


O ile ktoś wytrwał do tego miejsca to już koniec ;)
Ponad 30 zdjęć, ciekawe czy blogger to uniesie ;)
Fajnie mi się robiło tą kronikę ale cieszę się, że już skończyłam.
Najwyższy czas zabrać się za kartki świąteczne. Na razie kartkę zrobiła moja córka, na konkurs w szkole.

Pozdrawiam serdecznie zaglądających :)
Klaudia

5 komentarzy:

  1. o -ja wytrwałam do końca :)) zrobiłaś kawał dobrej roboty,poświęciłaś sporo czasu -będzie wartościowa pamiątka,a da Ciebie spełnione wyzwanie :)
    brawo -wyszło bardzo dobrze-podoba mi się taka kronika -jest "żywa" !
    Ale też się cieszę ze skończyłaś już..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun!!!!
    Zapraszam po wyróżnienie:
    http://karteczkowoani.blogspot.com/2011/11/energetycznie-i-wyrozniam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dużo pracy włożyłaś
    pozdrawiam
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ gigantyczną pracę wykonałaś! Wspaniały efekt, zostanie świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam, jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu dziękuję za odwiedziny :)