4 sierpnia 2011

Notatnik na wyzwanie

W UHK Gallery do jutra trwa wyzwanie Trzy kolory - Wenecja .
Zrobiłam notes na bazie ze Skrapińca. Napis i płotek też zetamtąd ;)
Nie powiem, trochę się namęczyłam,żeby powciskać papier między sprężynę ale dało radę ;)
Poszarpałam, poszyłam,potuszowałam, dorzuciłam ćwieki od Endiego.
Oto on, mój nowy notesik :)




Wewnątrz okładki wkleiłam kartonik z sentencją zachęcającą do zapisywania myśli ulotnych a ważnych :)
Ramka też od UHK.

I spersonalizowany zadek ;)

Idę się pastwić nad moim pierwszym LO. Co z tego wyjdzie ?
Sama nie wiem ale o zrobieniu LO marzę od dawna :)


Dziękuję za komentarze, pozdrawiam  :)

1 komentarz:

  1. śliczne postarzania,przeszycia i wykorzystanie wszystkich detali!!Notesik bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu dziękuję za odwiedziny :)