4 sierpnia 2011

Mój pierwszy raz ;)

Pamiętam, kiedy jakieś dwa lata temu zaczęłam odkrywać kolejne blogi skraperek, moją uwagę zwróciły LO(zwłaszcza autorstwa Karoli i Brises).
Podziwiałam kompozycje zdjęć w otoczeniu papierów i dodatków, i pomyślałam sobie wtedy,że też bym tak chciała :)
Do tej pory nie miałam odwagi zmierzyć się z tą formą ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)
Na pewno popełniłam jakieś błędy ale mnie się podoba, bohaterce scrapa też ;)
Chodzi i śpiewa "jestem księżniczką mamy, jestem księżniczką mamy " :)
Pewne jest,że powstanie jeszcze jeden,bo mój mały książę już pytał, kiedy zrobię taki z jego zdjęciem  :)

Tego scrapa zgłaszam też na wyzwanie UHK Gallery bo powstał z papierków Wenecja.
Pieczątka Lemoniadkowa.
Kwiaty w kilku miejscach są podklejone pianką dystansową a ich płatki wywinięte aby uzyskać efekt trójwymiaru, ale na zdjęciu oczywiście tego nie widać.
Przy robieniu scrapa posłużyłam się mapką znalezioną na stronie Once Upon A...Sketch.


Już Was dzisiaj pozdrawiałam ale nie zaszkodzi drugi raz ;)
Mam nadzieję,że przez ten tydzień utrzyma się pogoda bo jadę z dzieciakami w górki :)

5 komentarzy:

  1. Pięknie oprawiona śliczna mała księżniczka.
    Życzę Wam samych słonecznych dni na wakacje (i sobie też bo też właśnie zaczynam urlop)
    buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej odwagi w tworzeniu. Świetne początki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Moje pierwsze LO ciągle przede mną:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap jest uroczy!!!!
    Podziwiam za cierpliwość w wycinaniu kwiatuszków:P
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu dziękuję za odwiedziny :)