2 sierpnia 2011

Błękit czy turkus ?

Kuzynka poprosiła mnie o zrobienie kartki na chrzest dla chłopczyka.
Kartka miała być w niebieskościach ale wiadomo, niebieski niebieskiemu nie równy ;)
Miałam dylemat, który odcień wybrać, więc powstały dwie propozycje
a z wyborem męczyć się będzie Aga ;)
(No chyba,że nie wybierze żadnej,  haha )
Zdjęcia niestety kiepskiej jakości , pogoda jest paskudna :(


Pierwsza kartka powstała z papieru galeriowego. Znowu sobie powycinałam :)
Do tego tekturki ze Skrapińca  i ćwieki ze scrap.com.pl.




Druga kartka powstała z papierków UHK .
Pieczątka też pochodzi z tego sklepiku :)
Ćwieki i turkusowy kwiatek ze scrap.com.pl a dziurkacz i perełki w płynie ze scrapki.pl  :)





Hmmm, nie twierdzę,że te kartki to jakieś dzieła sztuki ale "na żywo" wyglądają mimo wszystko lepiej.
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Obie są śliczne, kuzynka będzie miała dylemat:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie śliczne, ale ja zdecydowanie wybrałabym tą drugą- jak sroka uwielbiam błyszczące kamyczki:)
    Pozdrawiam serdecznie
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałabym drugą. Zdecydowanie. Bo... nie lubię krzyży...

    OdpowiedzUsuń
  4. druuuga! :))
    ciekawe którą wybierze kuzynka ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
    Ja też jestem ciekawa, którą kartkę wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudia kartki są PIĘKNE!
    Jak zwykle :)
    Wybieram kartkę nr ..............2 :D
    Wykonanie świecy mnie urzekło...
    Nie wiem jak Ci się odwdzięczę...
    Dziękuję :*

    --- KUZYNKA---

    OdpowiedzUsuń
  7. This is beautiful! Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, you could win a Pixie Kit worth $40, come on and join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. heh! czyli jednak dwójka! super!
    ciekawa jestem na twojego LO -sa,
    ja ciągle mam go przed sobą :))

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu dziękuję za odwiedziny :)