22 lipca 2011

Wróciłam i wyzwanie :)

Wróciłam już kilka dni temu ale po podróży wiadomo... pranie, prasowanie, sprzątanie, trzeba wskoczyć w codzienny rytm dnia.
Do tego jeszcze ta dołująca deszczowa pogoda, która uziemiła nas w domu  :(

Wczoraj zaczęłam robić kartkę na urodziny,a ponieważ jest w brązach chciałam zgłosić ją na wyzwanie UHK
No i tu okazało się, że Mr Linky już nie przyjmuje zgłoszeń, łobuz ;)
Ponieważ jest jeszcze przed północą (no chyba, że to chodziło o północ z 21 na 22 lipca) zostawię link w komentarzach.




Zdjęcia robione przed chwilą więc niestety jakość kiepska.
W pracy wykorzystałam papier UHK Coffee Toffee. Ramkę ze Skrapińca podkleiłam papierem z Galerii Papieru i pokryłam crackle accents.
Dziurkacz motylkowy, brązowe kwiatki i ćwieki pochodzą ze Scrap.com.pl  .
Motylki i kwiatki popsikałam glimmer mistem ,czego niestety na zdjęciach dobrze nie widać.
Jeszcze tylko wpiszę życzenia i w niedzielę kartka powędruje do solenizantki :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

Miły Gościu dziękuję za odwiedziny :)